ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

  • ۰
  • ۰

فضایل کاشی و سرامیک برای حمام ها و آشپزخانه ها به خوبی شناخته شده است ، اما بسیاری از این مزایا نیز آن را به یک انتخاب مناسب برای اتاق های نشیمن تبدیل می کند. کاشی و سرامیک با دوام و نگهداری آسان است. این می تواند حتی بالاترین مکان ترافیک را بدون نشان دادن لباس زیاد نشان دهد. ریزش ، تراشه و سایر تصادفات مشکلی نیست به شرط نصب صحیح کف. و مزایای طراحی غیرقابل انکار است: تکنیک های چاپ مدرن برای ایجاد یک کف که به واقع در فضای زندگی شما بی نظیر است ، گزینه های زیبایی شناسی زیادی به شما می دهند. به عنوان مثال ، در حال حاضر موزائیک های چینی موجود است که آنقدر شبیه تخته های چوبی عجیب و غریب است که برای گفتن تفاوت با آن مشکل خواهید داشت.


هزینه ها
هزینه کف کاشی و سرامیک از دو عنصر تشکیل شده است: قیمت مواد خود و هزینه کار نصب.


کاشی های سرامیکی هنگام خرید در فروشگاه های بزرگ جعبه یا قطعات مخصوص کاشی می تواند از کمتر از 1 دلار در هر فوت مربع برای کاشی های با رنگ جامد تا کمتر از 20 دلار در هر فوت مربع برای کاشی های چینی که تقلید از ظاهر تیله های زیبا یا چوب های مختلف دارند ، باشد. در پایان ، قیمت ها با کاشی های سنگ طبیعی رقیب دارند ، اما کاشی های بسیار ظریف و قابل استفاده در 3 تا 7 دلار در هر پله مربع در دسترس هستند.

بسته به اندازه شغل ، موقعیت جغرافیایی و حتی جایی که ساختمان شما در آن قرار دارد ، هزینه های نصب نیز می تواند بسیار متفاوت باشد. حتی وقتی خدمات نصب از یک خرده فروش ملی خریداری می شود ، ممکن است هزینه های نیروی کار در برخی از مناطق کشور بسیار بیشتر از آن در منطقه دیگری باشد. با این حال ، یک بررسی ملی اخیر هزینه نصب کاشی و سرامیک استاندارد را در حدود 5 دلار در هر فوت مربع قرار داده است. نصب کاشی های پرسلن یا موزائیک به دلیل نیاز به نصب پیچیده تر ، تا حدودی بالاتر از این خواهد بود ، اما نادر است که برای نصب نیاز به پرداخت بیش از 8 دلار در هر فوت مربع داشته باشید. مشاغل بزرگتر تمایل دارند که بر اساس هزینه های هر مربع ، ارزانتر باشند. برای تأسیسات کوچک ممکن است حداقل 300 دلار هزینه دریافت شود


کاشی یک کفپوش نسبتاً کارا برای نصب است و DIYers با انجام این کار خود می توانند از پس انداز قابل توجهی بهره مند شوند زیرا تقریبا نیمی از هزینه کف کار در کار نصب است.


گزینه های کاشی و سرامیک
گزینه های مختلفی در هنگام خرید کاشی و سرامیک وجود دارد:


اندازه: کاشی های سرامیکی عموماً در میادین 12 x 12، ، 6 x 6، ، 18 x 18 and و 24 x 24 24 24 sold به فروش می رسند ، اما روند رو به رشد بخصوص برای کاشی های چینی ، برای این قطعات است. به شکل تخته های مستطیلی شکل که شبیه چوب چوب سخت است. نوک اندازه: در اتاقهای نشیمن بزرگتر ، از کاشی های بزرگتر متناسب با فضا استفاده کنید. در فضاهای کوچکتر ، کاشی های کوچکتر باعث جذابیت بصری می شوند و باعث می شوند فضای جادارتر به نظر برسد.
الگوهای: از آنجا که تقریباً با هر رنگ و تصویر قابل چاپ هستند ، کاشی های سرامیکی به شما امکان می دهند الگوهای بسیار پیچیده ای ایجاد کنید. از رنگهای پر جنب و جوش و متضاد می توان استفاده کرد ، با شکل ها و طرح های مختلف مخلوط می شود تا یک کف بسازید که سلیقه شما را کاملاً بیان کند.
موزائیک های جامد در مقابل: موزاییک ها به شکل مدرن خود ، کاشی های سرامیکی هستند که به ورق های مشبک با کاشی های بسیار کوچک 1 "x 1" یا 2 "x 2" مونتاژ شده اند. در ابتدا ، یک ظاهر طراحی با کاشی معرق ابزاری بسیار با ارزش برای بیان معماری بود و این شکل مدرن از هنر باستانی می تواند یک حس واقعاً منحصر به فرد و واضح از سبک را به فضای شما منتقل کند.
مرزها: کاشی های متضاد را می توان به اندازه کاهش داد و سپس به عنوان مرزها برای برجسته کردن مرزهای بیرونی یک اتاق نشیمن استفاده کرد. بسیاری از کاشی های سرامیکی در "خانواده ها" ارائه شده است که شامل کاشی های مرزی مختلف مکمل و کاشی های محیطی یارو است.
کاشی های لهجه ای: این قطعات منحصر به فرد هستند که به عنوان لهجه یا نشان در یک نصب کفپوش سرامیکی در غیر این صورت عادی قرار می گیرند. آنها ممکن است حاوی یک تصویر منحصر به فرد باشند و یا یک رنگ متضاد و متناقض داشته باشند که سطح آنها را تزئین می کند. هدف این است که چشم را بکشیم ، حس زیبایی از تزئینات را در الگوی کفپوش ایجاد کنیم.
کاشی و سرامیک در مقایسه با سنگ طبیعی
سنگ طبیعی به انواع مواد سخت اشاره دارد که از کوههای سراسر جهان گنجانیده می شوند. برای کاربردهای کفپوش معمولاً به کاشیهای مربع یا مستطیل بریده می شوند و مانند کاشی های سرامیکی نصب می شوند. اینها می توانند مواد بسیار عجیب و غریب یا بسیار معمولی باشند. بیشتر (اما نه همه) سخت ، با دوام و ماندگار است.

با توجه به رنگ ها و ویژگی های منحصر به فرد ، کیفیت طبیعی آن چیزی است که بیشتر مردم باعث می شود سنگ واقعی را روی سرامیک های تولیدی انتخاب کنند ، گرچه این تمایز کمتر می شود زیرا تولید کنندگان هنر میمیکاری را با سرامیک کامل می کنند. با این حال ، سنگ طبیعی معمولاً گران تر است ، هم برای خرید و هم برای نصب ، و تقریباً به اندازه سرامیک فاقد تعمیر و نگهداری است. سنگ طبیعی باید بطور دوره ای آب بندی شود و نسبت به کاشی و سرامیک راحت تر لکه می رود.

سرامیک همچنین از نظر ساختاری که از مواد طبیعی خاک رس ساخته می شود "طبیعی" است ، اما توسط انسان ها از طریق فرآیند ریخته گری و شلیک ساخته می شوند. آنها با دوام تر و راحت تر از کاشی های سنگ طبیعی نگهداری می شوند ، زیرا تقریباً وجود دارد

n از طریق لعاب به طور دائم در برابر رطوبت غیرمجاز ساخته شود.

کاشی و سرامیک در مقایسه با چوب سخت
چوب سخت و سرامیک دارای مزایای مشابهی هستند ، از این رو نصب خوب و با مراقبت از آن می تواند سالها دوام بیاورد. سرامیک های مدرن هم اکنون می توانند به گونه ای شکل و چاپ شوند که شبیه بسیاری از گونه های مختلف کفپوش های چوبی است.

یکی از تفاوت های عمده این دو گزینه قیمت است. سرامیک بسیار ارزانتر از تاسیسات کفپوش سخت چوب جامد است. سرامیک همچنین تمیز و تمیز نگه داشتن با گذشت زمان را آسان تر می کند ، زیرا کمتر مستعد ابتلا به آب و رنگ آمیزی هستند.

یک مزیت عمده چوب سخت چوب این است که با شروع لکه ها ، خراش ها و جای زخم ها روی سطح چوب می توان این کفپوشها را دوباره اصلاح کرد. با وجود بسیاری از انواع چوب های سخت ، می توانید به راحتی کف چوب را ماسه بزنید تا یک شروع تازه داشته باشید. این کار با کاشی و سرامیک امکان پذیر نیست ، اما با این وجود دوباره کاشی کاری که چوب انجام می دهد را نمی پوشاند.

نگهداری
سرامیک یکی از آسانترین کفها برای نگهداری در طول زندگی است. کاشی های لعاب پذیر در برابر آب و لکه ها نفوذ ناپذیر هستند و حتی کاشی های بدون پوشش نیز می توانند درزگیر و محافظت شوند. خطوط گروت باید سالانه پلمپ شود. به غیر از این ، کف برای از بین بردن کثیفی و زباله های سست فقط به جابجایی منظم و مرطوب نیاز دارد.

به همین دلیل ، سرامیک برای شرایط کف اتاق نشیمن با ترافیک بالا گزینه ای عالی است. همچنین در بین والدین بسیار پرطرفدار است ، زیرا رنگ آمیزی یا آسیب دیدن سرامیک برای کودکان بسیار دشوار است.

اشکالاتی
اشکالات کفپوش کاشی و سرامیک حداقل است. بیشتر موارد ذکر شده این واقعیت است که کاشی و سرامیک سرد و سخت است. سرماخوردگی در واقع می تواند یک مزیت در آب و هوای بسیار گرم باشد - که یکی از دلایلی است که اغلب در خانه در اقامتگاه های جنوب غربی یافت می شود. اما کاشی را می توان با استفاده از فرش ها یا با نصب سیستم های گرمای تابشی در زیر کف گرم کرد و نرم کرد.

سختی کف کاشی و سرامیک ممکن است در خانه ای ایجاد شود که کودکان کوچک یا افراد مسن در معرض سقوط هستند. در اینجا ، فرشهای بزرگ ممکن است ایده خوبی باشد - یا ممکن است بخواهید فرش یا یک کفپوش نرم دیگر مانند چوب پنبه را در نظر بگیرید. اگرچه برای بسیاری از افراد ، کفپوش کاشی و سرامیک باید به شدت اتاقهای نشیمن و سایر فضاهای خانوادگی در نظر گرفته شود.

 

منبع : www.thespruce.com

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • ali abdoli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی