ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

  • ۰
  • ۰


کاشی معدن
مرتب سازی بر اساس انواع مختلف کاشی کف های سنگی و سنگی مانند بسیار گیج کننده است - به حدی که تفاوت های موجود بین تراس ، کاشی کاری معادن سنگ ، سرامیک و کاشی از پرسلن در تغییر شکل از بین می رود.

کاشی کاری معادن تعریف شده است
کاشی کاری Quarry یک کاشی سنگ فرش سخت و غیرقابل نفوذ است که از مواد معدنی موجود در زمین تشکیل شده و به همان روشی که برای ساخت آجر استفاده می شود ، آتش گرفته و شلیک می شود. به دلیل داشتن مواد معدنی مورد استفاده و دمای بالای شلیک آنها معمولاً سخت تر از آجرهای سفالی معمولی هستند. بر خلاف طاقچه های رس ، کاشی های سنگ معدن متخلخل نیستند و در برابر آب مقاومت خواهند کرد. و بر خلاف کاشی و سرامیک و سرامیک ، کاشی معدن دارای لایه لعاب سطحی نیست.

تصورات غلط
 شماره 1: کاشی کاری از معادن سنگ معدن نام دارد. خود کاشی ها از یک معدن مانند صفحات گرانیتی بریده نمی شوند. در عوض ، مواد معدنی مانند فلدسپات ، خاک رس و شیل (همه اینها ممکن است مورد استفاده قرار گرفته باشد) با هم مخلوط می شوند و سپس به شکل کاشی اکسترود می شوند و سپس در دمای بالا پخته می شوند.
 شماره 2: کاشی کاری معادن فقط در ساختمانهای تجاری یافت می شود - بسیاری از ساختمانهای تجاری از کاشی کاری معدن استفاده می کنند زیرا لکه ها را به خوبی پنهان می کند و بسیار بادوام است. این بدان معنا نیست که کاشی های معدن محدود به فضاهای کاملاً کاربردی و کار روزانه هستند. بسیاری از مالکان خانه ها وقتی می خواهند یک اتاق خاص و خاص را به برخی از اتاق ها اضافه کنند ، آنها را نصب می کنند. در حالی که ممکن است در اتاق خواب کاشی های معادن پیدا نکنید ، اغلب می توانید آنها را در یک اتاق آفتاب ، ورودی یا حتی یک آشپزخانه پیدا کنید.
 شماره 3: کاشی های معادن قرمز است - کاشی های معادن اغلب به رنگ قرمز است ، اما می تواند قهوه ای ، خاکستری یا برنزه باشد. سایه های سبک تر کاشی های معادن را می توان یافت ، اما به یاد داشته باشید که کاشی های معابر بدون لکه لکه ها را نگه می دارند. بنابراین ، کاشی های معادن سبک شما در صورت نصب در فضای بیرون خاک را نشان می دهد
 شماره 4: کاشی های سنگ معدن آب را جذب می کنند - ران ویلیامسون در سرامیک متروپولیتن به ما می گوید: "ما اغلب درگیر کاشی استخراج می شویم زیرا از نظر ظاهری بسیار شبیه کاشی های فشرده نشده لعاب قرمز ارزان است که جذب بسیار بالایی دارند." کاشی کاری معادن گاهی اوقات با terra cotta اشتباه می شود که باعث جذب آب می شود.
 شماره 5: آب بندی کاملاً لازم است - ویلیامسون در ادامه به ما می گوید که حداقل از نظر کاشی کاری معادن شرکت خود ، "در دمای بالا به بیش از 2،000 درجه فارنهایت آتش می زند". این بدان معنی است که کاشی "کم جذب و واجد شرایط زجاجیه" است. این حرف آخر مهمترین است. زجاجیه - "شیشه مانند" - به معنای میزان جذب 0.5 تا 3 درصد است. این تنها یک سطح پایین از میزان جذب کم نهایی "Imperlear" است. در بسیاری از کاربردها ، کاشی کاری معادن با کیفیت خوب نیازی به آب بندی ندارد ، هرچند که هرگز به اندازه کاشی سرامیک لعاب ناخوشایند رنگ کاملاً غیرقابل نفوذ نخواهد بود.
شماره 6: کاشی کاری Quarry فقط در اندازه های کوچک قابل دسترسی است - به طور کلی ، اندازه های 12 "x 12" یا اندازه های بزرگتر را که می توانید با کاشی های سرامیکی پیدا کنید ، پیدا نخواهید کرد. کاشی های معادن اغلب در اندازه 6 "x 6" یافت می شوند ، اما می توانند تا 8 "x 8" متغیر باشند.
 شماره 7: کاشی کاری معادن بسیار ضخیم تر از کاشی و سرامیک است - تا حدودی درست است. کاشی های سنگی ضخیم هستند! بیشتر کاشی های معدن از ضخامت 1/2 تا 3/4 »ضخامت دارند. اما کاشی های سرامیکی نیز مانند ضخامت کاشی های سرامیکی در ضخامت هایی بین 3/8 تا 5/8 وجود دارد.
 شماره 8: سطح کاشی کاری معادن همیشه خشن است - یکی از جنبه های متمایز کاشی کاری معادن این است که می تواند یک بافت سخت تر داشته باشد ، که کشش خوبی را برای کاربردهای بیرونی فراهم می کند. اما همچنین می توانید کاشی کاری معادنی که برای مصارف داخلی در نظر گرفته شده است پیدا کنید که به طرز حیرت انگیزی صاف و از پای لخت استقبال می کند.
شماره 9: آب بندی کاشی های سنگ معدن خراب - نه ، آب بندی کاشی معادن باعث تغییر رنگ آن نمی شود و آن را خراب نمی کند. در بعضی از مناطق ، در حقیقت ، آب بندی باعث جلوگیری از رنگ آمیزی یا تغییر رنگ کاشی می شود.
2- برای استفاده در داخل و خارج از منزل
کاشی های معادن سنگ کوچه های طولانی تریتین مقدس
کاشی کاری معادن به همه جا تعلق ندارد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سطح و رنگ ، ممکن است بخواهید نصب خود را در این نوع مناطق محدود کنید:

مناطق اصلی طبقه داخلی: برخی از نمونه ها اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و آشپزخانه ها هستند.
راهروهای داخلی و خارجی و ورودی های ورودی: به دلیل مقاومت زیاد در برابر لغزش کاشی کاری معادن ، برای هر مکانی که افراد برای پیاده روی نیاز داشته باشند - بدون لغزش - به خوبی کار می کند. همچنین بسیار بادوام است و به خوبی از نظر ترافیک ایستاده است.
Backsplashes: علی رغم نام ، لکه های برگشتی به طور معمول مقدار زیادی از راه پاشش از سینک ها دریافت نمی کنند. بنابراین ، کاشی های سنگ آهنی بدون لعاب می توانند به خوبی برای لکه های برگشتی کار کنند. یک استثناء قابل توجه می تواند پشت پرده در نزدیکی اجاق گاز باشد ، جایی که لکه های ناشی از پختن گریس و مواد غذایی ممکن است مشکل ایجاد کند.
بعضی از میزهای رومیزی: میزهای آشپزخانه و حمام های سنگین که نباید مورد استفاده قرار گیرند ، نباید با کاشی کاری معدن کاشی شوند. با این حال ، پیشخوان های جانبی که محلی برای تهیه غذا نیستند می توانند در کاشی کاری معابر کاشی شوند.
3- گزینه های رنگ را در نظر بگیرید
در حالی که دقیقاً تمام رنگهای رنگین کمان را نشان نمی دهد ، کاشی های معادن را می توان در تنوع کمی از رنگهای سفالی مانند خاکستری تیره ، نور سبکی یافت

آه ، برنزه ، قهوه ای و بژ.

آیا محبوب ترین رنگ از همه؟ شما آن را حدس زدید. کاشی های معادن قرمز.

قرمز از نزدیک به رنگ رس های طبیعی که شامل بسیاری از کاشی های معادن است نزدیک می شود. نه تنها این ، رنگ قرمز رنگ بهینه برای پنهان کردن لکه ها است.

4- چه موقع باید مهر کنید؟
پشته های کاشی های کف معدن قرمز
  ویلیام هاول / گتی ایماژ
اگرچه بعضی اوقات توصیه می شود که کاشی های معادن همیشه باید آب بندی شوند ، لزوماً این واقعیت ندارد. ران ویلیامسون از سرامیک متروپولیتن می گوید که کاشی کاری معادن از شرکت وی ، "..." را می توان با یک سیلر نافذ بر روی آب ، آب بندی کرد که این امر می تواند به برخی از لکه های مخصوصاً در ریزه کمک کند. با این وجود ، لازم نیست که آب بندی شود. "

بنابراین ، برای سایش طبیعی ، آب بندی برای این نوع کاشی ها لازم نیست ، بلکه برای سایش غیر طبیعی مانند ترافیک زیاد ، روغن و گریس ، ممکن است بخواهید کاشی را آب بندی کنید. در این صورت ، شما باید از آب بند ناف کننده نوری مبتنی بر آب استفاده کنید. متروپولیتن توصیه می کند از استفاده از یک مهر و موم از نوع سطح استفاده کنید.

 

منبع : www.thespruce.com

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • ali abdoli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی