ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

  • ۰
  • ۰

کاشی یکی از محبوب ترین مواد طراحی هم برای نوسازی آشپزخانه و هم برای نوسازی حمام است. این گیاه از زمان های رومی مورد استفاده قرار گرفته است ، و گرچه در سال های اخیر مواد کاملاً دست ساز انسان محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، کاشی هنوز هم به دلیل زیبایی و پتانسیل صرفه جویی در هزینه های خود ارزش دارد. کلیه کاشی ها را می توان به چهار نوع اصلی طبقه بندی کرد: سرامیک / چینی ، شیشه ، معادن و سنگ.


کاشی و سرامیک و پرسلن: 
بهترین گزینه برای گشت و گذار کم هزینه با انتخاب تقریبا نامتناهی از سبک ها ، هنگامی که ما در مورد کاشی مقرون به صرفه صحبت می کنیم ، در مورد کاشی و سرامیک صحبت می کنیم. در حالی که همه کاشی و سرامیک ارزان نیست ، می توان کاشی و سرامیک چوبی را یافت که هنوز هم می تواند به زیبایی خانه شما بیفزاید. کاشی و سرامیک با خاک رس ، رس ، گچ ، و ماسه آغاز می شود و در ماده ای به نام مایع متراکم کار می شود. تیرچه به کاشی شکل می گیرد و در یک کوره تا 2500 فارنهایت شلیک می شود. هرچه دما بالاتر باشد ، کاشی قوی تر خواهد بود. از جنس طبیعت ، کاشی و سرامیک متخلخل است. بنابراین باید یک لعاب را روی کاشی بمالید و دوباره کاشی شلیک کنید تا لعاب سخت شود. بعضی اوقات ، لعاب قبل از آتش زدن گاز برای اولین بار اعمال می شود.


بنابراین ارزش اصلی کاشی و سرامیک ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ممکن ، این است که می توان آن را به انواع نامحدودی از رنگ ها و شکل ها تبدیل کرد زیرا از ابتدا ساخته شده است. پرسلن انواع کاشی و سرامیک است که توسط آژانس صدور گواهینامه سفال پرسلن (PTCA) به عنوان چینی یا غیرقانونی تأیید شده است. طبق PTCA ، پرسلن باید ASTM C373 را رعایت کند ، یک مقدار بالاتر از جذب آب از سرامیکی است که به عنوان "پرسلن" تعیین نشده است. بنابراین ، پرسلن برای مناطق با رطوبت زیاد مانند کنار وان و دوش نامزد بهتری است.

کاشی های کف یا دیوار ساخته شده از مواد چینی
تصاویر چندرسانه ای / گتی
کاشی شیشه ای: روشن ، براق ، زیبا
بهترین حالت برای ایجاد سطوح عمودی جذاب ، چشمک زن ، موزائیک شیشه ای ، که اغلب با روند طراحی اوایل دهه 2000 همراه است ، هنوز هم به عنوان کاشی انتخاب سطح های عمودی محدود که توجه زیادی را به خود جلب می کند ، محکم است. معمولاً برای پشت پرده های آشپزخانه و حمام استفاده می شود. از آنجا که تحت فشار ترک می خورد ، موزاییک شیشه ای برای کف مناسب نیست. بیشتر شیشه های معرق به پشتیبان وب متصل شده است که به شما امکان می دهد هر بار یک پا مربع را نصب کنید. کاشی شیشه ای زیبایی درخشان و درخشان دارد که با سایر انواع کاشی قابل جابجایی نیست.


کاشی های کوچک شیشه ای رنگی ، موزاییک ، برای دیوارها
کاشی کاری معادن: سخت و سنتی
برای کف سازی در فضای باز و کفپوش های داخلی مانند سالن ها و راهروها بهتر است ، در گذشته کاشی های گازی از معادن موجود بودند. درست همانطور که در عکس های قدیمی از معادن ورمونت می بینید ، کاشی بریده شده ، زمین زده شده و صیقل داده شده است. اما اکنون تولید کنندگان از روش اکستروژن برای ساخت کاشی سفالی شیشه ای استفاده می کنند که تقریباً به اندازه سنگ طبیعی سخت است.


کاشی کوارک دارای سطح خشن است ، به این معنی که برای کفپوش مناسب است زیرا چنگال خوبی را فراهم می کند. اما این بدان معناست که کاشی کاری برای کارخانجات آشپزخانه نیز مناسب نیست زیرا بسیار متخلخل است. با این حال ، حتی اگر کاشی های معادن را می توان برای جلوگیری از متخلخل بودن آن ، آب بندی کرد ، هنوز برای سطوح تهیه غذا مناسب نیست.


کاشی از سنگ کوار ماسه سنگ
مناسب آشپزخانه ها و حمام ها. در سال های اخیر ، گرانیت به عنوان برنده بزرگ در جارو های طراحی آشپزخانه تبدیل شده است. البته لازم به ذکر است که گرانیت بسیار عالی به نظر می رسد اما مشکلات خود را دارد. گرانیت به راحتی ترک خورده و مانند کاشی کاری معادن آن متخلخل است ، بنابراین باید بطور منظم آب بندی و صیقل داده شود. نه تنها این ، گرانیت و سنگ مرمر به راحتی خراشیده می شوند و همیشه در برابر درجه حرارت بالا مانند دمای گلدان های گرم آشپزخانه مقاوم نیستند.

با این وجود ، رنگ آمیزی متنوع و بافت سنگ طبیعی را نمی توان با کاشی و سرامیک تکثیر کرد. بی نهایت جذاب است و لهجه های طراحی بی نظیری را برای خانه شما فراهم می کند. بنابراین ، با وجود کاستی های سنگ طبیعی ، هنوز از منظر طراحی برنده می شود. هنگام استفاده در حمام ها ، سنگ طبیعی می تواند از پای لخت غیرقابل تحمل باشد. به همین دلیل نصب تشک های گرمایش تابشی در زیر سنگ برای حمام ها بسیار توصیه می شود.

 

 

 

منبع : www.thespruce.com

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • ali abdoli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی