ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

  • ۰
  • ۰

 

خواه کاشی کف باشد یا کاشی دیواری که با گریس ، صابون صابون ، قالب و یا فقط خاک معمولی کثیف باشد ، تمیز کردن گروت به دو چیز نیاز دارد: یک قلم مو رنده و یک تمیز کننده مناسب. قلموی گروت یک برس نایلونی کوچک و سفت و سخت است که در اندازه های دستی و بلند قابل استفاده است. می توانید مسواک را بهم بزنید اما برس های آن خیلی نرم هستند تا خیلی خوب عمل کنند. در مورد تمیز کننده ، فرمول های زیادی کار می کنند ، بنابراین می توانید گزینه های مختلفی را امتحان کنید تا بهترین مجری را برای کاشی خود پیدا کنید. در حالی که پاک کننده های تجاری گروت موجود هستند ، انجام این کار به راحتی با ترکیباتی که قبلاً در دست دارید آسان است.


چند بار برای تمیز کردن تزئین کاشی
گروت کاشی باید هر زمان که کثیف شود یا از قالب و کپک جدا شود ، تمیز شود ، اما فرکانس به این بستگی دارد که کاشی در کجا قرار دارد و سطح آن به چه میزان استفاده می شود. سطوح دیواره کاشی ممکن است به ندرت به این امر احتیاج داشته باشد ، در حالی که دیواره های دوش کاشی شده با رطوبت زیادی مواجه هستند و به طور مداوم در شرایط مرطوب ممکن است هفتگی به آن احتیاج داشته باشد. بهترین قانون انگشت شستن: کاشی کاشی را هر وقت آشکارا تغییر رنگ یا کثیف کرد ، شستشو دهید.


آنچه شما نیاز دارید
بهتر است تمیز کننده های گروت را به ترتیب سختی امتحان کنید ، ابتدا با یک پاک کننده قلیایی شروع کرده و سپس به سفید کننده اکسیژن و سپس در صورت لزوم به کلر سفید ادامه دهید.

تدارکات

قلم مو
سفید کننده کلر
سفید کننده اکسیژن
پاک کننده قلیایی
عینک ایمنی
دستکش لاستیکی
حوله

نحوه تمیز کردن تزئین کاشی با یک پاک کننده قلیایی
شورای کاشی آمریکا (TCA) پاک کننده های قلیایی را برای از بین بردن لکه ها از گروت توصیه می کند. پاک کننده های قلیایی شامل Spic n 'Span ، سودا شستشوی فوق العاده و آقای تمیز در بین بسیاری دیگر هستند. این تمیز کننده ها به ویژه برای تمیز کردن مفاصل خاکستری و چرب چربی در آشپزخانه بسیار مناسب هستند.


پاک کننده را مخلوط کنید
پاک کننده را با آب مخلوط کنید ، همانطور که توسط برچسب بسته بندی کارگردانی شده است. از مقدار توصیه شده پاک کننده بیش از حد خودداری کنید زیرا باعث بهبود قدرت تمیز کردن محلول نمی شود.


پاک کننده را اعمال کنید
با استفاده از اسفنج ، محلول تمیز کردن را به صورت آزادانه روی خطوط گروت بمالید. بگذارید محلول چند دقیقه بماند.

خط های Grout را پاک کنید
از برس قارچ استفاده کنید تا بطور جدی در خطوط ماسوره تمیز شود ، تا لکه ها از بین بروند. هنگام پاک کردن ، متوجه رنگ اصلی بازگشت گروت خواهید شد.

راه دور را تمیز کنید
محلول تمیز کردن اضافی را اسفنج کنید ، سپس آب شیرین را بمالید. آب را آب کنید تا آبکشی کامل شود.

سطح را خشک کنید
برای خشک کردن کامل کاشی از یک حوله استفاده کنید. بگذارید کاشی یک شبه خشک شود قبل از آنکه آسیاب لازم را ایجاد کند.

گروت اکنون تمیز است. قبل از استفاده مجدد از سطح ، حتماً ماسه را بطور صحیح آب بندی کنید.

نحوه تمیز کردن تزئین کاشی با سفید کننده اکسیژن
برخلاف سفید کننده کلر ، سفید کننده اکسیژن برای محیط زیست غیر سمی و بی خطر است و بوی شیمیایی سختی ندارد. همچنین خطوط رنگی رنگی را لکه دار نمی کند. پراکسید هیدروژن نوعی سفید کننده اکسیژن است. با این حال ، آن را به طور معمول در محلول های رقیق فروخته می شود ، و آن را به یک پاک کننده نسبتاً بی اثر برای تزریق کاشی تبدیل می کند. کالای مناسب تر پاک کننده اکسیژن سفید کننده Ajax یا کالای مشابه است.

پودر سفید کننده را با آب مخلوط کنید
سفید کننده پودر شده را با آب مخلوط کنید تا خمیری در مورد قوام خمیردندان ایجاد شود. به طور معمول این نیاز به نسبت حدود 2 قسمت سفیدکننده پودر به 1 قسمت آب دارد.

خمیر سفید کننده را بمالید
از یک اسفنج استفاده کنید تا یک لایه از خمیر سفید کننده را روی خطوط گروت بمالید. بگذارید خمیر به مدت 5 تا 10 دقیقه روی ماسه ریخته بنشیند. هنگام استفاده از سفید کننده ، از دستکش های لاستیکی استفاده کنید.

خط های Grout را پاک کنید
اکنون از یک قلم مو سخت استفاده کنید تا خطوط گروت را پاک کنید. شما به سرعت مشاهده خواهید کرد که گروت به رنگ اصلی خود روشن تر می شود.

شستشو دهید
سفید کننده را با آب تمیز بشویید ، سپس کاشی را با یک پارچه تمیز پاک کنید. بگذارید کاشی یک شبه خشک شود قبل از آنکه آسیاب لازم را ایجاد کند.

کاشی شما اکنون تمیز و آماده استفاده است.

نحوه تمیز کردن گروت با سفید کننده کلر
یک روش سنتی برای تمیز کردن خطوط گروت استفاده از سفید کننده کلر خانگی است. برای یک کاربرد کامل ، یک قلم مو را به یک ظرف کوچک سفیدکننده آغشته کنید ، ریزه را کاملا خرد کرده و سپس با آب بشویید. همچنین برخی از محصولات عالی سفید کننده گروت در بازار وجود دارد.

از دنده ایمنی استفاده کنید
عینک ایمنی و دستکش لاستیکی را بپوشید و لباس های قدیمی بپوشید. سفید کننده نسبت به پوست حساس است و می تواند رنگ لباس را خون کند.

فضا را تهویه کنید
برای تهویه منطقه ، پنجره ها را باز کنید. سفید کننده سمی است و دودهای مضر را آزاد می کند. در حمام ، همزمان با باز کردن پنجره ها ، فن تهویه مناسب را فراهم می کند.

خط های Grout را پاک کنید
برس سفید را درون سفید خالص فرو بریزید ، آن را روی خطوط ریشه بمالید و برای پاک کردن لکه ها قاطعانه پاک کنید.

شستشو دهید
کاشی را کاملاً با آب تمیز بشویید و آنرا اسفنج کنید تا سفید کننده آن جدا شود. تکرار. بسیار مهم است که قبل از حرکت به سمت تحقیقات ، همه سفید شوند.

سطوح را خشک کنید
سطح کاشی را با یک حوله تمیز و خشک خشک کنید. بگذارید کاشی ها یک شبه خشک شود قبل از اینکه خطوط تزریق را نشان دهند.

سفید کردن کلر معمولی خانگی یک روش مؤثر برای تمیز کردن ریزه است ، اما به دلیل اینکه از آن استفاده می کنید ، از مقاومت کامل استفاده می کنید ، هنگام استفاده از آن احتیاط لازم است.

از وینگا خودداری کنید

r یا جوش شیرین
پاک کننده های قلیایی انتخاب بهتری نسبت به سرکه یا جوش شیرین است زیرا گروت حاوی ملات سیمانی است که توسط پاک کننده های اسیدی از جمله سرکه قابل حل است. از مواد پاک کننده تجاری سرکه یا اسید بر روی ماسه استفاده نکنید.

سرکه و سایر اسیدها نیز برای کاشی سنگی ایده بدی هستند زیرا این اسید می تواند سنگ را غلیظ کند. یکی دیگر از پاک کننده های خانگی که بسیار مورد تحسین قرار می گیرد ، جوش شیرین ، قلیایی است (اسید نیست) ، اما به عنوان یک پاک کننده گروت بسیار مؤثر نیست.

آب بندی خطوط گروت
تمیز کردن خطوط گروت می تواند یک روند دشوار و فیزیکی باشد. هنگامی که تمیز به نظر می رسد تمیز و بدون لکه ، آب بسته شدن یک سطح محافظ است که به جلوگیری از رنگ آمیزی در آینده کمک می کند و تمیز نگه داشتن آن را آسان تر می کند. مهم است که هنگام استفاده از سیلر گروت دستورالعمل سازنده را به دقت رعایت کنید. کاشی باید تمیز و کاملاً خشک باشد و شما باید اجازه دهید سیلر قبل از استفاده از ناحیه کاشی کاری کاملاً درمان کند.

 

منبع: www.builddirect.com

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • ali abdoli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی