ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

  • ۰
  • ۰

شما گزینه های کفپوش زیادی را مرتب کرده اید و به خرید کاشی و سرامیک متمایل شده اید.


در اینجا برای تهیه تصمیم خود چند نکته را در نظر می گیرید:


چرا کاشی کف سرامیکی بخرید
کاشی و سرامیک یک انتخاب محبوب برای خانه های امروزی است. با دوام ، تمیز کردن آسان است و به اتاق ها جلوه ای مجلل می بخشد. کاشی و سرامیک در چندین اندازه ، شکل ، بافت و رنگ موجود است و تقریباً با هر نوع دکوراسیون مطابقت دارد.

تخمگذار کاشی و سرامیک کاری است که صاحبان خانه های دستی می توانند با صبر و کمی راهنمایی به انجام خود بپردازند. با این وجود ، کاشی های نادرست یا ناهموار با فاصله ، ظاهری مطیع به نظر می رسند و از بین بردن آنها کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود ، بنابراین اگر به توانایی های خود شک دارید نصب را به یک حرفه ای واگذار کنید. کاشی کف سرامیکی از قیمت کاشی کمتر از 1 دلار تا چند دلار کاشی دارد و برای نصب حرفه ای نیز حق بیمه پرداخت می کنید.

انواع کاشی کف سرامیکی
طبق گزارش شورای کاشی آمریکای شمالی ، دو نوع اصلی کاشی و سرامیک وجود دارد. کاشی کاری معدن با استفاده از اکستروژن از خاک رس طبیعی یا شیل ساخته می شود. نوع دیگر با فشرده سازی گرد و غبار خاک رس ساخته می شود. دسته دوم شامل کاشی های دیواری ، کاشی های معرق و کاشی کف است. هر نوع کاشی سرامیکی ممکن است لعاب یا بدون لعاب از جمله کاشی های چینی باشد.


کاشی های لعاب دار در قسمت های براق ، براق ، مات و ساینده مقاوم هستند. کاشی های براق در هنگام خیس شدن لغزنده می شوند ، بنابراین احتمالاً انتخاب مناسبی برای کفپوش نیستند. کاشی های لعاب دستی با الگوبرداری زیبا و پیچیده به چشم می آیند ، اما لعاب به تمام طول نمی انجامد ، بنابراین اگر تراشیده شود ، می خواهید رنگ داخل را ببینید ، که به کاشی شما ظاهری ناسازگار می بخشد.

کاشی موزائیک از انواع مختلف خشت ساخته شده است که رنگدانه های رنگی اضافه شده است ، بنابراین رنگ از طریق کاشی تمام می شود. این کاشی ها در قسمت های لعاب دار یا بدون لعاب موجود است. همچنین در برابر رطوبت مقاومت می کنند و به راحتی تراشیده نمی شوند.

کاشی کاری معدن از مخلوطی از خشتهای بدون پوشش ساخته شده است. این کاشی ها در تن های خاکی قرار دارند: خاکستری ، قرمز و قهوه ای. رنگ از خشت و همچنین دما و مدت زمان شلیک به دست می آید. این کاشی ها معمولاً متخلخل بوده و در صورت عدم وجود لکه ها باقی می مانند. کاشی های کواری در میادین ، ​​مستطیل ها و شش ضلعی ها قرار دارند.

کاشی پرسلن در دماهای شدید اخراج می شود و باعث می شود آنها از سایر کاشی های سرامیکی قوی تر و سخت تر شوند. آنها بسیار مقاوم در برابر سایش هستند و نسبت به سایر کاشی های سرامیکی ، آب کمتری جذب می کنند و این امر را به یک انتخاب عالی برای مناطق پر تردد خانه ، به ویژه مواردی که مرتباً در معرض رطوبت هستند ، تبدیل می کند.

انتخاب کاشی کف سرامیکی مناسب
کاشی کف سرامیکی در اندازه های مختلفی از 1 اینچ تا 24 اینچ مربع ارائه می شود. بیشتر کاشی ها 12 اینچ یا 18 اینچ هستند. کاشی های کوچک موزاییکی 1 اینچی که به صورت ورق می آیند نیز متداول هستند. کاشی های موزاییکی می توانند یک کف کامل را بپوشانند یا می توانند با کاشی های بزرگتر مورد استفاده قرار گیرند تا علاقه بصری ایجاد شود. برای اتاق های کمتر جادار ، به کاشی های کف سرامیکی کوچکتر مانند مربع های 12 اینچی یا کوچکتر بچسبید. کاشی های بزرگتر ممکن است بر دکوراسیون اتاق غلبه کنند. استفاده از کاشی های بزرگتر را برای اتاق های بزرگ در نظر بگیرید. هرچه این مربع بزرگتر باشد ، اتاق ها کمتر شلوغ به نظر می رسند.

نکات
در صورت خراب شدن برخی از قطعات بعد از نصب ، کاشی بیشتری از آنچه نیاز دارید خریداری کنید.
در نظر بگیرید که کاشی ها را به جای مورب بر روی مورب قرار دهید. این باعث ایجاد علاقه بصری به اتاق می شود.
گذاشتن الگوهای پیچیده یا اضافه کردن لهجه های خاص ، مرزها و قطعات تزئینی باعث افزایش هزینه های شما می شود و همچنین برای نصب نیاز به تخصص بیشتری دارید.

 

منبع : www.thespruce.com

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • ali abdoli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی