ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

ساختمان من

نیازمندی های ساختمان

  • ۰
  • ۰

 

Grout haze یک فیلم نیمه سفید است که پس از تزریق بر روی سطح کاشی مانده است. حتی اگر به سختی سطح را با یک اسفنج مرطوب پاک کرده باشید ، تا زمانی که اقدامات ویژه ای نکنید ، مه باقی می ماند و از بین نمی رود. تمیز کردن منظم کف آن را از بین نمی برد. از بین بردن مضراب grout کار سرگرم کننده ای نیست ، اما با پاک کننده مناسب hout grout ، که یک پاک کننده مخصوص است ، کمک می کند تا از شر مضراب grout خلاص شوید و از بین بردن آن سخت است.


چه چیزی باعث ایجاد گروت هوز می شود
اگر تاکنون حلقه ای روی کاشی استخر دیده اید ، شواهدی تصویری در مورد چگونگی باقی ماندن مواد معدنی پس از خشک شدن آب نشان داده اید. بعد از نصب کاشی نیز همانند گروت است. گروت از مواد معدنی و سیمان مخلوط با آب ساخته شده است. وقتی آب خشک می شود ، مواد معدنی روی سطح کاشی باقی می مانند. مشبک باقی مانده بخشی طبیعی از کاشی کاری است. از آنجا که تزریق شامل پاشیدن ریزه کاری کف کاشی با یک شناور لاستیکی است ، کاشی در مقطعی کاملاً پوشانده شده است.


نکاتی برای به حداقل رساندن Grout Haze
اگر در مرحله برنامه ریزی برای نصب کاشی جدید هستید و یا به فکر تغییر مسیر مجدد کاشی های موجود هستید ، چند نکته را در نظر داشته باشید تا بعد از نصب به حداقل برسد مشکل مضراب grout:

صبر کنید تا قبل از شروع تلاش برای برطرف کردن ماسه سنگی سخت شود. اگر ریزه خیس است ، می توانید آن را بیرون بیاورید.
هنگام تزریق ، تا حد امکان از لحاظ جسمی با شناور لاستیک لثه خود بکشید. هرچه تزریق بیشتر باقی بماند ، مشکل ایجاد مشکل شما بیشتر خواهد بود. شناور لاستیکی بهترین دوست شما است زیرا به اندازه کافی نرم است که بتواند ماسه را بکشد اما به اندازه کافی سخت است که لبه آن به درون مفاصل آغشته شما فرو نرود. از لبه شناور لاستیکی برای کشیدن آن به سمت خود و کاشی استفاده کنید.
کاشی ها را با یک اسفنج مرطوب و فقط آب پاک کنید. برای این مرحله از اسفنج کاشی استفاده کنید نه یک اسفنج تمیز کننده خانگی. اسفنج های کاشی متراکم و به اندازه یک کتاب شومیز بزرگ است. اسفنج را به آرامی مرطوب کنید و مایه باقی مانده را پاک کنید. مراقب باشید در درزها حفر نشود.
توجه داشته باشید که در ابتدا ممکن است به نظر برسد که اسفنج خیس ، مضراب را از بین می برد ، اما این تنها به این دلیل است که سطح کاشی مرطوب است. با خشک شدن کاشی ، مه دوباره ظاهر می شود. این بدان معناست که زمان دفع مضراب است.


انتخاب Grout Haze Remover
Grout haze remover به طور گسترده در هر فروشگاه کاشی ، فروشگاه بهسازی منزل یا فروشگاه سخت افزار یا به صورت آنلاین در دسترس است. مراقب باشید که سیلر تمیز کننده یا تمیز کننده ریشه را با دفع ماسه سنگ ماسه سنگی اشتباه نکنید. دو برند مشهور DuPont و SCI هستند:

 DuPont Heavy Duty Grout Haze Remover Quart: Remover Remote که دارای قدرت مناسب و حرفه ای است ، دارای قیمت مناسب و معقول است و باعث ایجاد 9 کوارتز می شود.
SCI 1 Gallon Tile & Grout Haze Cleaner: کاشی نواری با pH بسیار اسیدی از ماسه گروت و همچنین صابون و کلسیم ساخته شده است.
Aqua Mix Cement Grout Haze Remover: فرمول اسید آلی که فسفات ندارد.
دفع گروت در فرمولهای مختلفی برای گروتهای مبتنی بر سیمان و گروهای غیر سیمانی مبتنی بر سیمان ارائه می شود. ماسه سنگ سیمان نوع استانداردی است که در بیشتر کاربردهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و شامل هر دو ماسه سنگ ماسه ای و بدون چربی می باشد. گروتهای غیر سیمانی شامل گروتهای اپوکسی ، اورتان و پیشونی و همچنین فرمولاسیونهای تخصصی دیگر هستند. حتما از نوع مناسب پاک کننده haze برای گروت استفاده کنید.

وسایل و لوازم مورد نیاز شما
جارو یا خلاء
دو سطل
مپ
دستکش نیتریت
پاک کننده مهگیر
برس نایلونی سفید
اسفنج
دستورالعمل ها
صبر کنید تا گروت درمان شود
حداقل 10 روز صبر کنید تا گروت تازه نصب شده قبل از استفاده از دفع مضراب گروت درمان شود. بعد از گذشت 10 روز بهتر است هرچه سریعتر مه را برطرف کنید زیرا مه با گذشت زمان سخت تر می شود.

کف را تمیز کنید
کف را کاملاً جارو یا جارو بریزید ، سپس کاشی را خیس کرده و آن را مرطوب کنید.

Grout Haze حذف را مخلوط کنید
دستکش نیتریل (مقاوم در برابر مواد شیمیایی) را قرار دهید. پس از دستورالعمل های سازنده ، پاک کننده مه را با یک ظرف سطحی تمیز مخلوط کنید. برای رقیق نور از رقت معمولی استفاده می شود. برای محلول های سنگین ممکن است یک محلول قوی تر یا محصول با مقاومت کامل (بدون آب) توصیه شود. یک سطل دوم را با آب قابل شستشو پر کنید.

کاشی ها را پاک کنید
یک قلم موی نایلونی و سفید را درون محلول پاک کننده فرو کنید و صورت های کاشی را پاک کنید. کار در مناطق کوچک به طور همزمان.

شستشو و تکرار کنید
صورت های کاشی و اتصالات ریز را با اسفنج و آب تمیز بلافاصله پس از تمیز کردن هر بخش بشویید. هنگام کار ، اسفنج را مرتباً تمیز کنید ، و آب شستشو را کثیف کنید. همین کار را تکرار کنید تا هر قسمت کوچک کف را تمیز و آبکشی کنید تا کل نصب کاشی تمیز شود. بگذارید کف خشک شود.

 

 

منبع: www.builddirect.com

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • ali abdoli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی